قوانین و مقررات
1- معرفی :
1.1 ما بازار اپتیک هستیم و در قالب وب سایت www.bazaroptic.ir فعالیت میکنیم
1.2 توافقنامه شامل کلیه قوانین و مقررات ، حریم خصوصی هرگونه فرم سفارش و اطلاعات پرداختی است که در اختیارتان قرار میگیرد .
1.3 فروشگاه های همکار " شخص سومی است که متعهد شده است برای ارایه کالا یا سرویس با بازار اپتیک همکاری کند فروشگاه ها همکار ، ارایه دهندگان کالا یا خدمات" هستند و منظور :
الف ) بنک داری های محصولات اپتیکی که ما به اختصار " بنک دار" مینامیم
ب) عاملین خرید و خریداران عدسی که ما به اختصار آن را "عامل" مینامیم
ج) رنگ کاران ، تعمیرکاران و تراشکاران نصب عدسی که ما به اختصار آن را "لابراتوار" مینامیم .
میباشد .
1.4 حریم خصوصی به معنای سیاستی است که در وب سایت به آن اشاره شده است و مشخص میکند ما چگونه اطلاعات شخصی شما را جمع آوری کرده و نگه داری میکنیم
1.5 شما اشاره به شخص یا فروشگاه یا مطب معاینه چشم میکند که به این سایت دسترسی داشته و از طریق آن هرگونه کالا یا سرویسی را سفارش میدهد . ( "گیرنده کالا و خدمات " )
1.6 ما و بازار اپتیک به نام تجاری بازار اپتیک و شرکت سفیر بیناگستر آسیا اشاره میکند
1.7 سرویس اشاره به هرگونه سرویسی دارد که از ما عرضه شده و شما از طریق وب سایت یا سامانه آن را تقاضا میکنید
1.8 کالا اشاره به هرگونه کالایی دارد که از طریق ما برای فروش در وب سایت یا سامانه ارایه میشود
1.9 ارسال سفارش به معنای ارسال کلیه کالاهای اپتیکی از هر طریق است که توسط فروشگاه همکار صورت گرفته و مسولیتش بر عهده فروشگاه همکار است
1.10 وب سایت اشاره به وب سایت ما www.bazaroptic.ir یا سامانه های ما دارد که کالاها و سرویس های خود را در آن ارایه میکنیم توجه شود این آدرس مربوط به ایران و با پسوند ir میباشد و سایر پسوند ها مربوط به ما نیست .
2 - سفارش
2.1 سفارش هرگونه قراردادی برای ارسال سفارش فی ما بین شما و فروشگاه همکار است و هرگونه ارتباط برای عرضه کالا و سرویس بین شما و بازار اپتیک است
شما متعهد میشوید اطلاعات خود را با دقت وارد کرده و تضمین میکنید که این اطلاعات در هنگام سفارش دقیق و کامل است همچنین شما متعهد میشوید که اطلاعات بانکی را که فراهم مینمایید مربوط به حساب بانکی خودتان است و برای خرید موجودیتان کافی است
2.2 ارسال سفارش ، کالا های اپتیکی و یا هر سرویسی که از طریق وب سایت بازار اپتیک خریداری نمایید ، تنها به منظور خودتان است و شما تضمین میکنید که کالای خریداری شده به هیچ وجه برای فروش مجدد به فروشگاه دیگری نیست و در نهایت آن را در اختیار مشتریان و بیماران خود قرار میدهید و شما در مقام مصرف کننده هستید نه نماینده شخص سوم .
2.3 پیش از سفارش لطفا توجه فرمایید که مسولیت انتخاب کالاها و خدمات ما متناسب با نیاز شما میباشد از این جهت شما پیش از سفارش میبایست بررسی کنید که کالایی که سفارش میدهید برای دریافت کننده مناسب است یا خیر .
2.4 هنگام سفارش از بازار اپتیک لازم است که شماره موبایل و رمز عبور خود را وارد کنید لطفا از امنیت اطلاعاتتان اطمینان حاصل کرده و این اطلاعات را در اختیار شخص سومی قرار ندهید .
2.5 بازار اپتیک متعهد است و تمام تلاش خود را خواهد کرد تا در حوزه اختیاراتش از اطلاعات شخصی و بانکی شما محافظت کند اما اگر شخص سومی هرگونه سو استفاده از اطلاعات شما کرده و سبب هرگونه زیانی به شما شود بازار اپتیک مسولیتی در این مورد تقبل نمیکند .
2.6 پس از پرداخت و ثبت سفارش ، سفارش شما توسط ما و فروشگاه همکار بررسی شده و توجه داشته باشید که ثبت سفارش شما در وب سایت به معنی تایید سفارش شما نیست . پس از ثبت توسط شما ، ما و فروشگاه همکار امکان انجام سفارش شما را بررسی میکنیم پس از ثبت سفارش ، شما میتوانید مجددا سفارش خود را بررسی کرده و در صورت وجود هرگونه مشکلی فورا با ما در میان بگذارید .
2.7 در صورت فراهم بودن امکان سفارش ، موجود بودن کالا ، امکان تراش و خدمات لابراتوار و امکان ارسال ، در زمان های انتخابی ، فروشگاه همکار تاییدیه سفارش را به بازار اپتیک میدهد تاییدیه سفارش برای شما از طریق پیامک ( اس ام اس ) ارسال میگردد
2.8 در پیام تایید سفارش زمان تقریبی تحویل سفارش که توسط شما مشخص شده و توسط فروشگاه همکار تایید شده است اعلام میگردد در صورت عدم تحویل در زمان یاد شده شما میتوانید از طریق لینکی که در متن پیامک آمده است سفارش خود را پیگیری کنید .
2.9 در صورت فراهم نبودن امکان سفارش مورد نظر و یا نبودن امکان ارسال در زمان انتخاب شده ، برای رفع مورد با شما ارتباط گرفته میشود و در صورت مرتفع نشدن مورد ، لغو سفارش از طریق پیامک ( اس ام اس ) ارسال میگردد .
3- قیمت ها و پرداخت ها
3.1 هرگونه قراردادی برای سفارش کالا یا خدمات فی ما بین شما و فروشگاه همکار است و هرگونه ارتباطی برای عرضه کالا و سرویس بین شما و بازار اپتیک است . شما متعهد میشوید اطلاعات خود را با دقت وارد کرده و تضمین میکنید که این اطلاعات در هنگام سفارش دقیق و کامل است . همچنین شما متعهد میشوید که اطلاعات بانکی که فراهم مینمایید مربوط به حساب بانکی خودتان است و برای خرید موجودیتان کافی است .
3.2 لیست تمامی قیمت های موجود در وب سایت در زمان انتشار دقیق بوده و دقیقا بر اساس لیست دریافتی از فروشگاه های عرضه کننده کالا یا خدمات است . با این که ما شبانه روز در تلاشیم که این اطلاعات را به روز رسانی کنیم قیمت تمام شده ممکن است در زمان دلیوری بر اساس لیست قیمت جدید فروشگاه های همکار تغییر کند . البته این تغییر مختص فروش اینترنتی نیست . ما همچنین این اختیار را داریم که هرگونه کالا ، خدمات یا فروشگاه همکاری را در لیست وب سایت بازار اپتیک تغییر داده و یا حذف کنیم .
3.3 تمامی قیمت ها و موجودی های کالا در وب سایت بر اساس لیستی است که فروشگاه های همکار در هنگام شروع کار به ما اعلام نموده اند . در صورتی که این اطلاعات به روز نباشند فروشگاه های همکار فورا به ما در هنگام سفارش اطلاع داده و در ادامه ما به شما منتقل مینماییم ، شما این اختیار را دارید که سفارش خودر را لغو کنید .
3.4 مسولیت و هزینه های ارسال از مبدا شما ( رفت ) و تحویل به مبدا شما ( برگشت ) بر عهده ی شما میباشد ما این اختیار را داریم که این موارد را در آینده به نفع شما تصحیح کنیم .
3.5 قیمت نهایی فاکتور کالا و سرویس خریداری شده بر روی وب سایت در زمان ثبت سفارش نشان داده میشود کل مبلغ فاکتور میبایست توسط شما به صورت آنلاین پرداخت شود .
3.6 در پرداخت آنلاین شما میبایست مبلغ کامل را قبل از دریافت سفارش پرداخت نمایید .
3.7 تمامی قیمت اقلام موجود بر روی وب سایت و سامانه موبایل توسط فروشگاه همکار اعلام شده است هرگونه تغییر قیمت در اقلام سفارش به عهده فروشگاه همکار میباشد .
3.8 مسولیت پرداخت مالیات به اداره دارایی تنها بر عهده فروشگاه همکار است و بازار اپتیک هیچگونه مسولیتی در قبال هرگونه تخلف توسط فروشگاه همکار را بر عهده نمیگیرد
4- ارسال ( دلیوری )
4.1 با وجود همه تلاش ها ، زمان معین شده برای ارسال سفارش تقریبی است و امکان تغییر آن وجود دارد . سفارش به آدرسی که در زمان ثبت توسط شما تعیین شده است ارسال خواهد شد .
4.2 هنگامی که ارسال توسط فروشگاه همکار انجام میپذیرد به موقع رسیدن سفارش ها تنها و تنها بر عهده فروشگاه همکار است .
4.3 در تحویل های الف ) " حضوری " و ب) " عادی و فوری " ج ) " تحویل شهرستان" هنگامی که ارسال توسط پیک ها و شرکت های باربری و از طریق بازار اپتیک انجام میپذیرد در صورت تاخیر در ارسال سفارش هیچگونه مسولیتی متوجه بازار اپتیک نیست . پیشنهاد میشود برای کم کردن خطای زمان ارسال فریم و دریافت سفارش انجام شده از د) "تحویل تقویمی" استفاده گردد و برای تحویل ها یک زمان مشخص برنامه ریزی گردد سرویس های پیک ارسال و دریافت سفارش ( رفت و برگشت ) در حال حاضر برای " تحویل تقویمی " رایگان میباشد
4.4 تمامی سفارش ها توسط موتورسواران شایسته ارسال میشود ما و فروشگاه های همکار تمام تلاش خود را به کار میگیریم تا سفارش در زمان مقرر به دست شما برسد .
ما هیچگونه مسولیتی در قبال زیان وارد شده به شما به دلیل تاخیر در ارسال متقبل نمیشویم به همین دلیل توصیه میشود برای اطمینان به مشتریان و بیماران فروشگاه خود زمان تحویل را مقداری دیرتر عنوان کنید .
4.5 در صورتی که سفارش شما در زمان مقرر به دست شما نرسید خواهشمندیم ابتدا با فروشگاه همکار تماس بگیرید شما همچنین میتوانید با ما تماس گرفته و یا از طریق چت آنلاین و یا درخواست لوکیشن پیک ، پیگیری سفارش خود را به ما بسپارید .
4.6 در صورت تاخیر در تحویل سفارش هزینه پیک توسط بازار اپتیک بازگشت داده نمیشود .
اگر به هر دلیل ( آدرس اشتباه ، نیاز به هماهنگی با نگهبانی ، تعطیل بودن فروشگاه یا مطب و ... ) شما سفارش خود را تحویل نگیرید ، تمام مسولیت های حاصل از (به موقع تحویل نشدن سفارش ، هزینه انتظار پیک ، هزینه بازگشت مجدد پیک و .. ) بر عهده شما میباشد .
4.7 فروشگاه های همکار با اهداف و تعهدات زیر سفارش را ارسال میکنند .
4.7.1 سفارش را به آدرس قید شده در سفارش ارسال میکنند .
4.7.2 سفارش را در زمان وعده داده شده ارسال میکنند .
4.7.3 در صورتی که سفارش را در زمان مقرر ارسال نمیکنند شما را در جریان بگذارند .
4.8 خواهشمندیم توجه کنید که برخی از آدرس ها جهت ارسال سفارش برای فروشگاه های همکار مقدور نیست . در چنین شرایطی فروشگاه همکار و یا ما برای هماهنگی لغو سفارش یا دیر تر رسیدن سفارش یا آدرس جایگزین و یا ارسال توسط پست ، باربری، تیپاکس و....و تایید هزینه اضافی با شما تماس خواهیم گرفت .
5- لغو سفارش
5.1 اگر تصمیم بر لغو سفارش گرفته اید لطفا فورا به فروشگاه همکار تماس بگیرید
( ترجیها تلفنی ) اگر فروشگاه همکار لغو سفارش را قبول کند مبلغ سفارش پس از کسر 0 % ( صفر ) زیان وارد شده به عامل به حسابتان باز خواهد گشت . اگر فروشگاه همکار از لغو سفارش خودداری کند ( برای مثال سفارش در حال تراش یا رنگ و آماده شدن باشد و یا سفارش ارسال شده باشد ) سفارش لغو نشده و ما نمیتوانیم مبلغ سفارش را به حسابتان بازگردانیم . به طور کلی طبق قوانین سامانه امکان لغو سفارش عدسی و لنز تا قبل از تعیین پیک مقدور بوده و امکان لغو سفارشات عدسی به همراه تراش تا قبل از پذیرش توسط لابراتوآر مقدور است و مبلغ 0 % ( صفر ) خسارت از طرف شما به عامل پرداخت میگردد .
5.2 اگر سفارش شما به موقع لغو شود مبلغ حداکثر پس از 48 ساعت کاری به حساب شما بازخواهد گشت .
5.3 اگر سفارش شما به دلیل موجود نبودن کالا یا عدم سرویس دهی ارایه دهندگان خدمت ( تراشکار ، رنگ کار ، عامل ) مورد نظرتان و یا نبود امکان ارسال لغو شود مبلغ سفارش به صورت کامل به حساب شما بازگشت داده خواهد شد .
5.4 اگر فروشگاه همکار آیتمی اشتباهی برای شما ارسال کند تمامی مسولیت متوجه فروشگاه همکار است و شما حق دارید که سفارش را تحویل نگیرید و یا اگر آیتمی را از قلم انداخته و ارسال نکرده باشد مبلغ آیتم میبایست به حساب شما بازگردانده شود .
5.5 اگر لابراتوار در نصب و تراش خطایی خارج از آنچه توافق است را انجام داده باشد شما حق دارید بدون پرداخت هزینه سفارش تراش خود را مجددا درخواست نمایید . شما در انتخاب تراشکار خود همانند انتخاب عامل آزاد خواهید بود .
5.6 در صورتی که در یک سفارش خطا در تراش و نصب عدسی وجود داشته باشد به نحوی که مشخص گردد این خطا مربوط به لابراتوار بوده و عدسی نیاز است که تعویض گردد ، هزینه خرید مجدد عدسی با لابراتوآر میباشد . البته فروشگاه میتواند در این مورد با لابراتوار توافق کند .
6- اطلاعات
6.1 اطلاعاتی که شما برای ارسال سفارش ثبت میکنید میبایست دقیق و کامل باشد .
6.2 شما به ما اجازه میدهید که اطلاعات ( شماره تلفن ، آدرس و ایمیل ) شما را گرفته و برای ارسال کالا و سرویس از آن استفاده کنیم اطلاعات شما برای ارایه سرویس به فروشگاه های همکار منتقل خواهد شد در بعضی شرایط که ما باور داشته باشیم کالا یا سرویسی که شخص سوم ارایه میکند برای شما جذاب و مفید خواهد بود این اطلاعات در اختیار شخص سوم نیز قرار میگیرد .
7- تبلیغات یا لینک سایت های دیگر
ممکن است که لینک وب سایت های دیگری در سایت ما وجود داشته باشد یا شرکت یا برندی به شرح محصول خود در قالب تبلیغات در سامانه بپردازد ، ما نماینده این وب سایت ها و تبلیغات نیستیم و نه توضیحات آن ها را تایید و نه آن ها را رد میکنیم ، و هیچگونه مسولیتی در قبال کیفیت سرویس و کالای ارایه شده توسط این سایت ها نداشته و نخواهیم داشت .
8- شکایات
ما شکایات شما را با جدیت پیگیری میکنیم تمامی شکایات تا 5 روز کاری پاسخ داده خواهند شد شکایات خود را میتوانید به آدرس salam@bazaroptic.cm ارسال کنید .
9- مسولیت های محدود
9.1 ما تمام تلاش خود را میکنیم که اطلاعات روی سایت درست و بدون اشتباه باشند . بابت هرگونه نقص و اشتباه موجود در سایت از شما عذر خواهی میکنیم . ما نمیتوانیم تضمین کنیم که هیچگونه اشتباه و ایراد ( باگ ) در سایت یا سامانه وجود ندارد اگر چه تلاش ما بر این است که این خطا ها را به سرعت برطرف کنیم .
9.2 ما هیچگونه مسولیتی در قبال تاخیر ، اطلاعات فاش شده از طریق اینترنت ( هک شدن وب سایت بازار اپتیک یا کامپیوتر های فروشگاه های همکار ) ، ویروس ، و هرگونه زیانی که به شما و کامپیوتر شخصی شما وارد میشود تقبل نمیکنیم .
9.3 ما هیچگونه مسولیتی در قبال زیان های حاصله از اتفاق هایی که از کنترل ما خارج اند ( سیل ، زلزله ، جنگ ، دستور دولتی ، شورش ) تقبل نمیکنیم . 9.4 در صورت مشاهده هرگونه تلف در استفاده از رمز های تخفیف ما این اختیار را داریم که در هر زمانی حساب متخلف را بسته و از ارایه سرویس خودداری کنیم و در صورت نیاز از طریق مراجع قانونی پیگیری کرده و خسارت خود را از متخلفین دریافت نماییم
10- مقررات کلی
10.1 تمامی قیمت های وب سایت به تومان است .
10.2 ما این اختیار را داریم که در هر زمانی این قوانین را بدون اطلاع به شما تغییر دهیم ، نسخه ای از جدید ترین قوانین همواره در وب سایت وجود خواهد داشت .
10.3 تمامی اطلاعات عکس ها ویدیو ها و طراحی های گرافیکی ، کد های موجود در وب سایت متعلق به بازار اپتیک میباشد و هرگونه استفاده ای از این اطلاعات پیگرد قانونی دارد .
10.4 هرگونه سو استفاده از تخفیف های موجود در سایت پیگرد قانونی دارد .
10.5 تمامی قوانین این وب سایت بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران است و در صورت مغایرت هر بند از قوانین با قوانین کشور ما متعهد میشویم که بند مورد نظر را حذف نماییم .
10.6 هر شماره تلفن به عنوان یک شخص اعم از حقیقی یا حقوقی در سایت بازار اپتیک ثبت میگردد و شما اجازه ثبت بیش از یک حساب با شماره تلفن متفاوت ندارید.
10.7 شماره موبایل یا ایمیل وارد شده در هنگام عضویت میبایست معتبر باشد و تمامی ارتباطات بازار اپتیک اعم از ارسال فاکتور یا بازیابی رمز عبور به آدرس ایمیل وارد شده ارسال خواهد گردید .
10.8 بخش نظردهی آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات شما میباشد خواهشمندیم نظرات خود را راجب به بازار اپتیک به ایمیل info@bazaroptic.ir ارسال کنید .
1.1 ما بازار اپتیک هستیم و در قالب وب سایت www.bazaroptic.ir فعالیت میکنیم
1.2 توافقنامه شامل کلیه قوانین و مقررات ، حریم خصوصی هرگونه فرم سفارش و اطلاعات پرداختی است که در اختیارتان قرار میگیرد .
1.3 فروشگاه های همکار " شخص سومی است که متعهد شده است برای ارایه کالا یا سرویس با بازار اپتیک همکاری کند فروشگاه ها همکار ، ارایه دهندگان کالا یا خدمات" هستند و منظور :
الف ) بنک داری های محصولات اپتیکی که ما به اختصار " بنک دار" مینامیم
ب) عاملین خرید و خریداران عدسی که ما به اختصار آن را "عامل" مینامیم
ج) رنگ کاران ، تعمیرکاران و تراشکاران نصب عدسی که ما به اختصار آن را "لابراتوار" مینامیم .
میباشد .
1.4 حریم خصوصی به معنای سیاستی است که در وب سایت به آن اشاره شده است و مشخص میکند ما چگونه اطلاعات شخصی شما را جمع آوری کرده و نگه داری میکنیم
1.5 شما اشاره به شخص یا فروشگاه یا مطب معاینه چشم میکند که به این سایت دسترسی داشته و از طریق آن هرگونه کالا یا سرویسی را سفارش میدهد . ( "گیرنده کالا و خدمات " )
1.6 ما و بازار اپتیک به نام تجاری بازار اپتیک و شرکت سفیر بیناگستر آسیا اشاره میکند
1.7 سرویس اشاره به هرگونه سرویسی دارد که از ما عرضه شده و شما از طریق وب سایت یا سامانه آن را تقاضا میکنید
1.8 کالا اشاره به هرگونه کالایی دارد که از طریق ما برای فروش در وب سایت یا سامانه ارایه میشود
1.9 ارسال سفارش به معنای ارسال کلیه کالاهای اپتیکی از هر طریق است که توسط فروشگاه همکار صورت گرفته و مسولیتش بر عهده فروشگاه همکار است
1.10 وب سایت اشاره به وب سایت ما www.bazaroptic.ir یا سامانه های ما دارد که کالاها و سرویس های خود را در آن ارایه میکنیم توجه شود این آدرس مربوط به ایران و با پسوند ir میباشد و سایر پسوند ها مربوط به ما نیست .
2 - سفارش
2.1 سفارش هرگونه قراردادی برای ارسال سفارش فی ما بین شما و فروشگاه همکار است و هرگونه ارتباط برای عرضه کالا و سرویس بین شما و بازار اپتیک است
شما متعهد میشوید اطلاعات خود را با دقت وارد کرده و تضمین میکنید که این اطلاعات در هنگام سفارش دقیق و کامل است همچنین شما متعهد میشوید که اطلاعات بانکی را که فراهم مینمایید مربوط به حساب بانکی خودتان است و برای خرید موجودیتان کافی است
2.2 ارسال سفارش ، کالا های اپتیکی و یا هر سرویسی که از طریق وب سایت بازار اپتیک خریداری نمایید ، تنها به منظور خودتان است و شما تضمین میکنید که کالای خریداری شده به هیچ وجه برای فروش مجدد به فروشگاه دیگری نیست و در نهایت آن را در اختیار مشتریان و بیماران خود قرار میدهید و شما در مقام مصرف کننده هستید نه نماینده شخص سوم .
2.3 پیش از سفارش لطفا توجه فرمایید که مسولیت انتخاب کالاها و خدمات ما متناسب با نیاز شما میباشد از این جهت شما پیش از سفارش میبایست بررسی کنید که کالایی که سفارش میدهید برای دریافت کننده مناسب است یا خیر .
2.4 هنگام سفارش از بازار اپتیک لازم است که شماره موبایل و رمز عبور خود را وارد کنید لطفا از امنیت اطلاعاتتان اطمینان حاصل کرده و این اطلاعات را در اختیار شخص سومی قرار ندهید .
2.5 بازار اپتیک متعهد است و تمام تلاش خود را خواهد کرد تا در حوزه اختیاراتش از اطلاعات شخصی و بانکی شما محافظت کند اما اگر شخص سومی هرگونه سو استفاده از اطلاعات شما کرده و سبب هرگونه زیانی به شما شود بازار اپتیک مسولیتی در این مورد تقبل نمیکند .
2.6 پس از پرداخت و ثبت سفارش ، سفارش شما توسط ما و فروشگاه همکار بررسی شده و توجه داشته باشید که ثبت سفارش شما در وب سایت به معنی تایید سفارش شما نیست . پس از ثبت توسط شما ، ما و فروشگاه همکار امکان انجام سفارش شما را بررسی میکنیم پس از ثبت سفارش ، شما میتوانید مجددا سفارش خود را بررسی کرده و در صورت وجود هرگونه مشکلی فورا با ما در میان بگذارید .
2.7 در صورت فراهم بودن امکان سفارش ، موجود بودن کالا ، امکان تراش و خدمات لابراتوار و امکان ارسال ، در زمان های انتخابی ، فروشگاه همکار تاییدیه سفارش را به بازار اپتیک میدهد تاییدیه سفارش برای شما از طریق پیامک ( اس ام اس ) ارسال میگردد
2.8 در پیام تایید سفارش زمان تقریبی تحویل سفارش که توسط شما مشخص شده و توسط فروشگاه همکار تایید شده است اعلام میگردد در صورت عدم تحویل در زمان یاد شده شما میتوانید از طریق لینکی که در متن پیامک آمده است سفارش خود را پیگیری کنید .
2.9 در صورت فراهم نبودن امکان سفارش مورد نظر و یا نبودن امکان ارسال در زمان انتخاب شده ، برای رفع مورد با شما ارتباط گرفته میشود و در صورت مرتفع نشدن مورد ، لغو سفارش از طریق پیامک ( اس ام اس ) ارسال میگردد .
3- قیمت ها و پرداخت ها
3.1 هرگونه قراردادی برای سفارش کالا یا خدمات فی ما بین شما و فروشگاه همکار است و هرگونه ارتباطی برای عرضه کالا و سرویس بین شما و بازار اپتیک است . شما متعهد میشوید اطلاعات خود را با دقت وارد کرده و تضمین میکنید که این اطلاعات در هنگام سفارش دقیق و کامل است . همچنین شما متعهد میشوید که اطلاعات بانکی که فراهم مینمایید مربوط به حساب بانکی خودتان است و برای خرید موجودیتان کافی است .
3.2 لیست تمامی قیمت های موجود در وب سایت در زمان انتشار دقیق بوده و دقیقا بر اساس لیست دریافتی از فروشگاه های عرضه کننده کالا یا خدمات است . با این که ما شبانه روز در تلاشیم که این اطلاعات را به روز رسانی کنیم قیمت تمام شده ممکن است در زمان دلیوری بر اساس لیست قیمت جدید فروشگاه های همکار تغییر کند . البته این تغییر مختص فروش اینترنتی نیست . ما همچنین این اختیار را داریم که هرگونه کالا ، خدمات یا فروشگاه همکاری را در لیست وب سایت بازار اپتیک تغییر داده و یا حذف کنیم .
3.3 تمامی قیمت ها و موجودی های کالا در وب سایت بر اساس لیستی است که فروشگاه های همکار در هنگام شروع کار به ما اعلام نموده اند . در صورتی که این اطلاعات به روز نباشند فروشگاه های همکار فورا به ما در هنگام سفارش اطلاع داده و در ادامه ما به شما منتقل مینماییم ، شما این اختیار را دارید که سفارش خودر را لغو کنید .
3.4 مسولیت و هزینه های ارسال از مبدا شما ( رفت ) و تحویل به مبدا شما ( برگشت ) بر عهده ی شما میباشد ما این اختیار را داریم که این موارد را در آینده به نفع شما تصحیح کنیم .
3.5 قیمت نهایی فاکتور کالا و سرویس خریداری شده بر روی وب سایت در زمان ثبت سفارش نشان داده میشود کل مبلغ فاکتور میبایست توسط شما به صورت آنلاین پرداخت شود .
3.6 در پرداخت آنلاین شما میبایست مبلغ کامل را قبل از دریافت سفارش پرداخت نمایید .
3.7 تمامی قیمت اقلام موجود بر روی وب سایت و سامانه موبایل توسط فروشگاه همکار اعلام شده است هرگونه تغییر قیمت در اقلام سفارش به عهده فروشگاه همکار میباشد .
3.8 مسولیت پرداخت مالیات به اداره دارایی تنها بر عهده فروشگاه همکار است و بازار اپتیک هیچگونه مسولیتی در قبال هرگونه تخلف توسط فروشگاه همکار را بر عهده نمیگیرد
4- ارسال ( دلیوری )
4.1 با وجود همه تلاش ها ، زمان معین شده برای ارسال سفارش تقریبی است و امکان تغییر آن وجود دارد . سفارش به آدرسی که در زمان ثبت توسط شما تعیین شده است ارسال خواهد شد .
4.2 هنگامی که ارسال توسط فروشگاه همکار انجام میپذیرد به موقع رسیدن سفارش ها تنها و تنها بر عهده فروشگاه همکار است .
4.3 در تحویل های الف ) " حضوری " و ب) " عادی و فوری " ج ) " تحویل شهرستان" هنگامی که ارسال توسط پیک ها و شرکت های باربری و از طریق بازار اپتیک انجام میپذیرد در صورت تاخیر در ارسال سفارش هیچگونه مسولیتی متوجه بازار اپتیک نیست . پیشنهاد میشود برای کم کردن خطای زمان ارسال فریم و دریافت سفارش انجام شده از د) "تحویل تقویمی" استفاده گردد و برای تحویل ها یک زمان مشخص برنامه ریزی گردد سرویس های پیک ارسال و دریافت سفارش ( رفت و برگشت ) در حال حاضر برای " تحویل تقویمی " رایگان میباشد
4.4 تمامی سفارش ها توسط موتورسواران شایسته ارسال میشود ما و فروشگاه های همکار تمام تلاش خود را به کار میگیریم تا سفارش در زمان مقرر به دست شما برسد .
ما هیچگونه مسولیتی در قبال زیان وارد شده به شما به دلیل تاخیر در ارسال متقبل نمیشویم به همین دلیل توصیه میشود برای اطمینان به مشتریان و بیماران فروشگاه خود زمان تحویل را مقداری دیرتر عنوان کنید .
4.5 در صورتی که سفارش شما در زمان مقرر به دست شما نرسید خواهشمندیم ابتدا با فروشگاه همکار تماس بگیرید شما همچنین میتوانید با ما تماس گرفته و یا از طریق چت آنلاین و یا درخواست لوکیشن پیک ، پیگیری سفارش خود را به ما بسپارید .
4.6 در صورت تاخیر در تحویل سفارش هزینه پیک توسط بازار اپتیک بازگشت داده نمیشود .
اگر به هر دلیل ( آدرس اشتباه ، نیاز به هماهنگی با نگهبانی ، تعطیل بودن فروشگاه یا مطب و ... ) شما سفارش خود را تحویل نگیرید ، تمام مسولیت های حاصل از (به موقع تحویل نشدن سفارش ، هزینه انتظار پیک ، هزینه بازگشت مجدد پیک و .. ) بر عهده شما میباشد .
4.7 فروشگاه های همکار با اهداف و تعهدات زیر سفارش را ارسال میکنند .
4.7.1 سفارش را به آدرس قید شده در سفارش ارسال میکنند .
4.7.2 سفارش را در زمان وعده داده شده ارسال میکنند .
4.7.3 در صورتی که سفارش را در زمان مقرر ارسال نمیکنند شما را در جریان بگذارند .
4.8 خواهشمندیم توجه کنید که برخی از آدرس ها جهت ارسال سفارش برای فروشگاه های همکار مقدور نیست . در چنین شرایطی فروشگاه همکار و یا ما برای هماهنگی لغو سفارش یا دیر تر رسیدن سفارش یا آدرس جایگزین و یا ارسال توسط پست ، باربری، تیپاکس و....و تایید هزینه اضافی با شما تماس خواهیم گرفت .
5- لغو سفارش
5.1 اگر تصمیم بر لغو سفارش گرفته اید لطفا فورا به فروشگاه همکار تماس بگیرید
( ترجیها تلفنی ) اگر فروشگاه همکار لغو سفارش را قبول کند مبلغ سفارش پس از کسر 0 % ( صفر ) زیان وارد شده به عامل به حسابتان باز خواهد گشت . اگر فروشگاه همکار از لغو سفارش خودداری کند ( برای مثال سفارش در حال تراش یا رنگ و آماده شدن باشد و یا سفارش ارسال شده باشد ) سفارش لغو نشده و ما نمیتوانیم مبلغ سفارش را به حسابتان بازگردانیم . به طور کلی طبق قوانین سامانه امکان لغو سفارش عدسی و لنز تا قبل از تعیین پیک مقدور بوده و امکان لغو سفارشات عدسی به همراه تراش تا قبل از پذیرش توسط لابراتوآر مقدور است و مبلغ 0 % ( صفر ) خسارت از طرف شما به عامل پرداخت میگردد .
5.2 اگر سفارش شما به موقع لغو شود مبلغ حداکثر پس از 48 ساعت کاری به حساب شما بازخواهد گشت .
5.3 اگر سفارش شما به دلیل موجود نبودن کالا یا عدم سرویس دهی ارایه دهندگان خدمت ( تراشکار ، رنگ کار ، عامل ) مورد نظرتان و یا نبود امکان ارسال لغو شود مبلغ سفارش به صورت کامل به حساب شما بازگشت داده خواهد شد .
5.4 اگر فروشگاه همکار آیتمی اشتباهی برای شما ارسال کند تمامی مسولیت متوجه فروشگاه همکار است و شما حق دارید که سفارش را تحویل نگیرید و یا اگر آیتمی را از قلم انداخته و ارسال نکرده باشد مبلغ آیتم میبایست به حساب شما بازگردانده شود .
5.5 اگر لابراتوار در نصب و تراش خطایی خارج از آنچه توافق است را انجام داده باشد شما حق دارید بدون پرداخت هزینه سفارش تراش خود را مجددا درخواست نمایید . شما در انتخاب تراشکار خود همانند انتخاب عامل آزاد خواهید بود .
5.6 در صورتی که در یک سفارش خطا در تراش و نصب عدسی وجود داشته باشد به نحوی که مشخص گردد این خطا مربوط به لابراتوار بوده و عدسی نیاز است که تعویض گردد ، هزینه خرید مجدد عدسی با لابراتوآر میباشد . البته فروشگاه میتواند در این مورد با لابراتوار توافق کند .
6- اطلاعات
6.1 اطلاعاتی که شما برای ارسال سفارش ثبت میکنید میبایست دقیق و کامل باشد .
6.2 شما به ما اجازه میدهید که اطلاعات ( شماره تلفن ، آدرس و ایمیل ) شما را گرفته و برای ارسال کالا و سرویس از آن استفاده کنیم اطلاعات شما برای ارایه سرویس به فروشگاه های همکار منتقل خواهد شد در بعضی شرایط که ما باور داشته باشیم کالا یا سرویسی که شخص سوم ارایه میکند برای شما جذاب و مفید خواهد بود این اطلاعات در اختیار شخص سوم نیز قرار میگیرد .
7- تبلیغات یا لینک سایت های دیگر
ممکن است که لینک وب سایت های دیگری در سایت ما وجود داشته باشد یا شرکت یا برندی به شرح محصول خود در قالب تبلیغات در سامانه بپردازد ، ما نماینده این وب سایت ها و تبلیغات نیستیم و نه توضیحات آن ها را تایید و نه آن ها را رد میکنیم ، و هیچگونه مسولیتی در قبال کیفیت سرویس و کالای ارایه شده توسط این سایت ها نداشته و نخواهیم داشت .
8- شکایات
ما شکایات شما را با جدیت پیگیری میکنیم تمامی شکایات تا 5 روز کاری پاسخ داده خواهند شد شکایات خود را میتوانید به آدرس salam@bazaroptic.cm ارسال کنید .
9- مسولیت های محدود
9.1 ما تمام تلاش خود را میکنیم که اطلاعات روی سایت درست و بدون اشتباه باشند . بابت هرگونه نقص و اشتباه موجود در سایت از شما عذر خواهی میکنیم . ما نمیتوانیم تضمین کنیم که هیچگونه اشتباه و ایراد ( باگ ) در سایت یا سامانه وجود ندارد اگر چه تلاش ما بر این است که این خطا ها را به سرعت برطرف کنیم .
9.2 ما هیچگونه مسولیتی در قبال تاخیر ، اطلاعات فاش شده از طریق اینترنت ( هک شدن وب سایت بازار اپتیک یا کامپیوتر های فروشگاه های همکار ) ، ویروس ، و هرگونه زیانی که به شما و کامپیوتر شخصی شما وارد میشود تقبل نمیکنیم .
9.3 ما هیچگونه مسولیتی در قبال زیان های حاصله از اتفاق هایی که از کنترل ما خارج اند ( سیل ، زلزله ، جنگ ، دستور دولتی ، شورش ) تقبل نمیکنیم . 9.4 در صورت مشاهده هرگونه تلف در استفاده از رمز های تخفیف ما این اختیار را داریم که در هر زمانی حساب متخلف را بسته و از ارایه سرویس خودداری کنیم و در صورت نیاز از طریق مراجع قانونی پیگیری کرده و خسارت خود را از متخلفین دریافت نماییم
10- مقررات کلی
10.1 تمامی قیمت های وب سایت به تومان است .
10.2 ما این اختیار را داریم که در هر زمانی این قوانین را بدون اطلاع به شما تغییر دهیم ، نسخه ای از جدید ترین قوانین همواره در وب سایت وجود خواهد داشت .
10.3 تمامی اطلاعات عکس ها ویدیو ها و طراحی های گرافیکی ، کد های موجود در وب سایت متعلق به بازار اپتیک میباشد و هرگونه استفاده ای از این اطلاعات پیگرد قانونی دارد .
10.4 هرگونه سو استفاده از تخفیف های موجود در سایت پیگرد قانونی دارد .
10.5 تمامی قوانین این وب سایت بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران است و در صورت مغایرت هر بند از قوانین با قوانین کشور ما متعهد میشویم که بند مورد نظر را حذف نماییم .
10.6 هر شماره تلفن به عنوان یک شخص اعم از حقیقی یا حقوقی در سایت بازار اپتیک ثبت میگردد و شما اجازه ثبت بیش از یک حساب با شماره تلفن متفاوت ندارید.
10.7 شماره موبایل یا ایمیل وارد شده در هنگام عضویت میبایست معتبر باشد و تمامی ارتباطات بازار اپتیک اعم از ارسال فاکتور یا بازیابی رمز عبور به آدرس ایمیل وارد شده ارسال خواهد گردید .
10.8 بخش نظردهی آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات شما میباشد خواهشمندیم نظرات خود را راجب به بازار اپتیک به ایمیل info@bazaroptic.ir ارسال کنید .